خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ















ایرانسل

-۱۵-۸- زمان تحویل ابلاغیه هایی که راسا و در طول ساعات اداری مخاطب به اقامتگاه واقعی وی تحویل داده می شود همان زمان تحویل به مخاطب در نظر گرفته می شود مگر آنکه مخاطب بتواند خلاف آن را ثابت کند. چنانچه مشترک یا نماینده وی این ابلاغیه را خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت در اقامتگاه واقعی ام تی ان ایرانسل دریافت کرده باشد تنها در صورتی که تحویل گیرنده در قبال دریافت ابلاغیه رسیدی داده باشد زمان تحویل ابلاغیه همان زمان تحویل به مخاطب در نظر گرفته می شود.
۱۰- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت تغییر از طرح «تعرفه پیش پرداخت» به طرح «تعرفه پرداخت ماهیانه»:
۱-۱۰- چنانچه مشترک خواستار تغییر روش پرداخت هزینه خدماتی شود که توسط خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خصوصا اینکه چنانچه مشترک خواستار تغییر روش پرداخت صورتحساب از روش پیش پرداخت به روش پرداخت ماهیانه شود و چنانچه ام تی ان ایرانسل درخواست مشترک را بپذیرد، مشترک بر اساس مفاد ذیل می تواند مبادرت به تغییر روش پرداخت هزینه خدمات ایرانسل کند:می شود پرداخت کند.
۲-۹- هیچ گونه بهره ای به مبالغی که ام تی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ان ایرانسل به عنوان سپرده و برای مقاصد مندرج در بند ۱-۹ ازطرف مشترک دریافت می نماید تعلق نخواهد گرفت.
۳-۹- ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود این سپرده را تا مدت زمان مدنظر خود و به عنوان ودیعه ای در قبال عمل مشترک به تعهدات مندرج در ماده ۹ در اختیار داشته باشد. بنابراین مشترک نمی تواند مادامی که این قرارداد فسخ نشده است خواهان استرداد این مبالغ شود و ام تی ان ایرانسل می تواند مبالغی را که مشترک باید به این شرکت پرداخت کند از مبلغ سپرده کسر کند و چنانچه ازسپرده چیزی باقی ماند ام تی ان ایرانسل آن را یک ماه پس از فسخ قرارداد به مشترک پرداخت خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت خواهد کرد. ام تی ان ایرانسل می تواند این پرداخت را به شیوه مدنظر خود انجام دهد.
۳-۱-۱۰- هرگونه خدمات ارزش افزوده که مشترک خواستار انتقال از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت تعرفه پیشین خود به تعرفه جدید است باید تا زمانی که طرفین کتبا در مورد خلاف آن به توافق نرسیده اند بر اساس تعرفه جدید انجام گیرد.
۱۶-۸- در مواردی که مطابق شرایط این قرارداد ابلاغیه باید کتبی باشد کتبی بودن شامل فکس نیز می باشد به شرط آنکه مشترک وصول آن را اعلام خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت کرده باشد.
۱۴-۸- تغییر تمام یا بخشی از مندرجات فرم ثبت نام مادامی که از سی روز قبل کتبا به ام خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت تی ان ایرانسل اطلاع داده نشده باشد فاقد اعتبار خواهد بود.
۹- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت سپرده:
۱۵-۸- در مورد ابلاغیه هایی که هر یک از طرفین برای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت طرف مقابل (مخاطب) صادر کرده است:
۱۸-۸- چنانچه مشترک در پرداخت مبالغ تعیین شده یا در عمل به دیگر تعهدات مندرج در قرارداد قصور کند پرداخت هر گونه هزینه های بانکی و یا اداری در خصوص مورد به عهده مشترک خواهد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت بود.
۲-۱۵-۸- در مواردی که ابلاغیه ها از طریق خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت پست سفارشی و از جمهوری اسلامی ایران به نشانی اقامتگاه دائمی مخاطب ارسال شود مادامی که مخاطب خلاف آن را ثابت نکرده تاریخ دریافت ابلاغیه هفت روز پس از تاریخ ارسال فرض می شود.
-۸- هر یک از طرفین می تواند در هر زمان با ارسال ابلاغ کتبی به طرف مقابل نشانی خود را به هر نشانی دیگری به استثنای صندوق پستی یا دایره امانات پستی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت در قلمرو جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.
۴-۱-۱۰- مشترک باید پیش از تغییر سیستم پرداخت هزینه، تمامی اعتبار و دوره دسترسی را که در اختیار دارد مصرف کند و چنانچه پس از تغییر سیستم پرداخت، اعتبار و روزهای دسترسی قابل انتقال به سیستم جدید نباشد ام تی ان ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت هیچگونه تعهدی در قبال جبران خسارت مشترک نخواهد داشت.
۱-۹- در صورت درخواست خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ام تی ان ایرانسل از مشترک برای ارائه ودیعه ای به عنوان سپرده پرداخت هزینه های اتصال، هزینه های ماهانه خدمات، هزینه های کاربری و دیگر هزینه های مربوط به ارائه خدمات شبکه، سیم کارت و هر گونه خدمات دیگری که تا کنون شرح داده شده است قیود و شرایط موضوع مواد ۲ و ۳ بر چنین سپرده ای حاکم خواهد بود.
۲-۱-۱۰- ام تی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ان ایرانسل می تواند این هزینه را از حساب مشترک که جزئیات آن پیشتر ذکر شد برداشت کند.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه, خرید شارژ ایرانسل, شارژ ایرانسل, ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: